1. Start
  2. /
  3. Kariera

Praca dla tłumaczy i innych specjalistów

Dołącz do naszego zespołu

Zobacz jak oceniają nas klienci
5/5 - (28 votes)

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Opis stanowiska pracy

  • Praca stacjonarna w biurze tłumaczeń w Będzinie
  • Obsługa klienta
  • Monitorowanie przebiegu realizacji usług
  • Nawiązywaniu współpracy z tłumaczami
  • Przygotowywanie wycen tłumaczeń
  • Wystawianie faktur, umów i rozliczanie usług.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży usług mile widziane
  • Doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie oraz szansę awansu
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Przedstawiciel handlowy

Opis stanowiska pracy

  • Telefoniczne i elektroniczne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze B2B
  • Sprzedaż usług firmy dla klientów biznesowych
  • Budowanie długotrwałych relacji ze stałymi klientami
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Raportowanie wyników
  • Kontakt z klientem w zakresie obsługi posprzedażowej
  • Ścisła współpraca z działem tłumaczy

Wymagania

  • Wykształcenie min średnie
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
  • Komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
  • Doskonała organizacja pracy
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość, zaangażowanie
  • Silna orientacja na cel i duża motywacja do pracy
  • Kreatywność i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • Umiejętności docierania do nowych Klientów, pomysłowości na ich pozyskanie
  • Wysoka kultura osobista
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej i prowizji
  • Stabilną i długoterminową współpracę z Firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • Narzędzia niezbędne do pracy.

Specjalista ds. Sprzedaży

Opis stanowiska pracy

  • Obsługa klienta biznesowego (elektroniczna, telefoniczna)
  • Skuteczne pozyskiwanie i utrzymanie nowych klientów w sektorze B2B (Przygotowanie ofert)
  • Koordynowanie projektów i monitorowanie przebiegu realizacji
  • Prowadzenie CRM
  • Wybór tłumaczy do realizacji zleceń
  • Wystawianie faktur, umów i rozliczanie usług

Wymagania

  • Wykształcenie min średnie
  • Doświadczenie w sprzedaży usług
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych (B2B)
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Kreatywność i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • Elastyczność, otwartość na zmiany, dynamizm i wysoki poziom energii życiowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Wysoka komunikatywność oraz kultura osobista, odpowiedzialność
  • Wytrwałość w dążeniu do celu

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie oraz szanse awansu
  • Możliwość rozwojuPracę w pełnym wymiarze godzin w młodym dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Tłumacz j.angielskiego (stacjonarnie)

Opis stanowiska pracy

  • Wykonywanie tłumaczeń pisemnych
  • Wykonywanie korekt językowych

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego poparta wykształceniem kierunkowym
  • Biegła znajomość zasad gramatyki i ortografii języka obcego i ojczystego
  • Doświadczenie w pracy tłumacza
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość MS Office
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • Umowę zlecenie
  • Stabilną i długoterminową współpracę
  • Stałe zlecenia
  • Rozwijanie swoich umiejętności językowych
  • Doskonały kontakt i wsparcie językowe w procesie tłumaczenia
  • Ciekawe projekty tłumaczeniowe z różnorakich dziedzin

Jak aplikować?

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) i odesłanie na Dział Zasobów Ludzkich e-mail: tlumacz@advance-mk.pl, w temacie wiadomości wpisując: Nazwę stanowiska. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Advance Biuro Tłumaczeń z siedzibą w Będzinie.”

Wpisy blogowe

Zobacz wszystkie wpisy

12 marca, 2024 Advance MK

Czy tłumaczenia maszynowe są na tyle dobre, aby polegać na nich w biznesie?

Czy jednak tłumaczenia maszynowe są dostatecznie zaawansowane, aby móc na nich polegać w kluczowych aspektach [...]
Czytaj więcej

11 marca, 2024 Advance MK

Stawiamy na jakość i profesjonalizm. Nasze doświadczenie w tłumaczeniach sprawia, że możesz być pewny dokładności i precyzji.

W Biurze Tłumaczeń Advance kluczowym aspektem, który wyróżnia nas na tle konkurencji, jest dokładność naszych [...]
Czytaj więcej